"Mi u Parking servisu imamo limitiranu (bezobrazno nisku spram ostalih JKP) masu zarada. SVE ostalo se prebacuje na račun grada. Slobodno neka od toga naprave garažu, ili nam dozvole da je mi napravimo od sredstava koje prikupimo. Ne možemo da naplaćujemo ni jedno parking mesto ako pre toga nismo dobili NALOG da se ta ulica uvede u sistem naplate. Zapamtite već. Ajmo minusi. :)"
Prijatelju, mene uopšte ne zanima kolike su vaše plate. Poenta parking servisa je obično u 2 stvari:
1) rešavanje problema parkinga
2) prihod grada
Što se tiče prve tačke može se zaključiti da je velika većina parking mesta postojala i pre vas, samo što ili nije bila obeležena ili je bilo zabranjeno parkiranje. Moja slobodna, na samo ličnom iskustvu zasnovana, procena je da je zaista kreiranih novih parking mesta manje od 3%. SVE OSTALO JE POSTOJALO I PRE VAS!!!
Što se tiče druge tačke tu nisam siguran, ali cenim da je bolje od prve tačke, tj. da uplaćujete više od 3% prihoda u gradki budžet, ali bi se iskreno začudio kad bi to bilo i 10%. U svakom slučaju tužno malo.
Rezime: mi plaćamo parking 40-50 dinara sat vremena da bi vi imali za plate i korupciju. Jel shvataš koliko je to besmisleno?
Koliko je na ovom mestu neophodan parking govori stanje zelene povrsine. Da je neophodan, ova zelena povrsina bi odavno bila blato i puna parkiranih automobila. Nasli su jednu od retkih zelenih povrsina u gradu koja nije unistena da od nje naprave parking. Ima bar 1000 zelenih povrsina na koje ljudi parkiraju kola, zasto nisu neku od njih pretvorili u parking?
Pritom, ima parking tacno preko puta ove lokacije koji je uglavnom poluprazan.
Цео град је закрчен аутомобилима. Не можеш више ни пешке ићи као човек по граду а камоли бициклом!
Цео нормалан свет форсира друге видове превоза ради смањења аутомобила који су највећи загађивачи, само се код нас тај вид превоза форсира.
Изем ти државу распалу! Ал тако је то кад државу и град воде Земе.
Wooow!29 parking mesta!!!Ovo ima da se otegne i na sledeću građevinsku sezonu!Udarničku značku direktoru tog preduzećETa!Kako je to vispren, hrabar i odlučan čovek,kako se samo usudio da zagrize ovoliko u ovaj ozbiljan projekat!Baš će da se narade!Koja su ovo vremena došla da moraju preko medija da se reklamiraju kako grade parking,a nekadašnje firme koje su gradile po svim kontinentima fabrike,puteve,mostove,raktodrome,naftovode!?Ma šta je to naspram parkinga od neverovatnih 29 mesta?Koji su to prevaranti u žutim FAP-ovima!Šalu na stranu...od silnih podataka zaboraviše da kažu koliko će novca da uzmu!!!
Još jedna nova investicija u našem gradu zahvaljujući premijeru Vučiću i ministarki za sve(opšte prakse) Zorani Mihajlović... Jel vidite vi bivši što ste samo krali kako se radi i gradi??? Aj sad neko nek nešto kaže. A i ona dva nova semafora što ih je gradonačelnik lično otvorio!? To su nova radna mesta za naše sugrađane članove SPS-a.
A što ne obratte pažnju na parking u ulici Alekse Šantića u neposrednoj blizini ovog parkinga!!!
Normalni parking je postojao, ali su onda zasadili drveće (nemam ništa protiv, čak šta više), ali su drvorede ogradili kockama od 1m kvadratnog i sa spoljne strane već postavljene zaštite stavili metalnu zaštitnu konstrukciju koja smanjuje prostor za parkiranje za još pola metra sa svake strane.
Dobijeno novo stanje jeste da su smanjili parking prostor za 40%, jer ništa nije radjeno planski, tj sadaili su gde procene a ne po planu da ostave mesta da se parkira jedan ili dva auta. Sada na jednom mestu mogu stati dva auta u parking prostor, u velikoj većini, može stati jedan auto na parking prostor gde ostaje još 1,5m praznog prostora koji je neiskorišćen. Opšta katastrofa!!!!
Mi u Parking servisu imamo limitiranu (bezobrazno nisku spram ostalih JKP) masu zarada. SVE ostalo se prebacuje na račun grada. Slobodno neka od toga naprave garažu, ili nam dozvole da je mi napravimo od sredstava koje prikupimo. Ne možemo da naplaćujemo ni jedno parking mesto ako pre toga nismo dobili NALOG da se ta ulica uvede u sistem naplate. Zapamtite već. Ajmo minusi. :)
"KRADjA - opet kradja
Zar ovaj posao nije mogao da dobije JKP Put vec privatna firma PUT Invest.
Rekose pre koji msec da je novi direktor PUTa inace SNS odblokirao racun i isplatio zaostale plate!!!
Pitanje: Koliko plata duguje JKP Put radnicima i da li ima dugovanja prema poveriocima i koliko u odnosu na dolazak novog direktora iz SNSa???"
A koja je tačno korist za mene, građanina Novog Sada, da posao dobije JKP Put umesto PUT Investa? Ako ti je rezon da je JKP Put "moja firma" tj, u mom "vlasništvu" moram da ti odmah odgovoroim da se moje vlasništvo u toj firmi ogleda jedino u tome da im se od mog poreza isplaćuju subvencije.
samo jedan mali podatak...
1967 godine u novom sadu bilo je 6 500 putnickih automobila, a 140 000 stanovnika....2006. godine bilo je 66 000 putnickih automobila, a 238 000 stanovnika...
sami racunajte al meni se cini da je broj automobila porastao 10 puta...
mogu zamisliti kakav je tek sada odnos...
ako neko ima podatak neka ga javno objavi...
Zelim da se obratim ovim putem svima sto pisu ove komentare,a ponajvise "Novosadjanima" u koje spadam i sam. Stvarno ste smesni sa izjavama "beton sity" i ostale stvari. Ako neko zeli trave nek ode na Frusku goru i tamo nek zivi.Parking je preko potreban, jer u Novom Sadu ima vise automobila nego stanovnika.A samo da znate da ste i vi od nekud dosli u beton zgrade zbog posla i zarade, pa tako je i danas. Nazalost u Srbiji jedina dva grada koji zive punim plucima su Beograd i Novi Sad. Pozdrav
kako je jedan kolega komentator ranije rekao izgradnja novih parking mesta samo podstiče povećanje broja ličnih automobila.
bez obzira da li ste pešak, biciklista, motorista, vozač automobila ili korisnik GSP-a stavite prst na čelo i sami se zapitajte kakva je trenutna situacija u saobraćaju.
je l' gužva?
šta se dešava povećanjem broja ličnih automobila u gradu?
hoće biti veće gužve?
niko ne razmišlja unapred. sprovode se popularne mere za jeftine poene. 20-tak, 30-tak parking mesta toliko glasova kupuje i ništa više, a doprinosi povećanju gužvi u budućnosti.
potrebno je racionalno promišljeno planirati saobraćaj u bradovima i ulagati u infrastrukturu koja smanjuje gužve. ovde pre svega mislim na javni prevoz (unapređenje postojećeg i uvođenje novih linija i možda novog vida prevoza) i na biciklistički saobraćaj za koji NS ima više nego idealan geografski oblik.
Parking servis neka gradi parkirališta od svog "pr
JKP Parking Servis imao je profit od 50 miliona dinara u 2013. godini, od toga 30 miliona otišlo je na plate i doprinose zaposlenih, a ostalo na nabavku nove "Pauk" opreme - što znači da je ovo samodovoljno parazitsko preduzeće potpuna izmišljotina i ne doprinosi ni na koji način uređenju parkirališta u gradu. Već punih 8 godina naplaćuje se parking na livadi u Radničkoj ulici i nešto manje "parking" ustvari livada prekrivena tucanikom prekoputa Pošte. I redovna parking mesta su tako mala, da ne možeš normalno ni izaći iz auto kada uparkiraš - napravljena za fiće. Dakle, JKP PS treba da gradi garaže i parkirališta od svog profita, a ako nema pare za to, neka se ukine!
A prekoputa sa druge strane bulevara su pre par godina posekli vecinu lipa i nemaju nameru da zasade nista novo. A verovatno se i ovaj parking pravi da bi imali opravdanje za jos jedan rusilacki nastup, kada pocnu da zidaju srednju baletsko-muzicku skolu. Sta ce tek tu zelenila da postrada. A i sportskih terena.
Zar ovaj posao nije mogao da dobije JKP Put vec privatna firma PUT Invest.
Rekose pre koji msec da je novi direktor PUTa inace SNS odblokirao racun i isplatio zaostale plate!!!
Pitanje: Koliko plata duguje JKP Put radnicima i da li ima dugovanja prema poveriocima i koliko u odnosu na dolazak novog direktora iz SNSa???
Kakve veze ima broj parkinga za zelenilom??
Prvo nek sruse pola kamenice i nelegalno izgradjene kuci bahatih novih stanara i starih!
Nek urbanizam natera grad da se siri a ne da gomila zgrade u uzem centru!
Parking je neophodan, to su upravu. I to u celom gradu, ne samo tu. Medjutim, namerno se izbegavaju bolja resenja. Sta znaci 29 mesta? Nista. Tu ce se parkirati uglavnom ljudi koji tu zive (sto je potpuno opravdano). Ni 48 mesta ne bi donelo nikakvu bitniju promenu. Zasto se ne naprave visespratni parkinzi? Oni omogucuju parkiranje velikog broja vozila, na malom prostoru, na bezbednom mestu. Unajmljivanjem portira bi takodje obezbedili radna mesta (mali broj, ali svejedno).
Posto je Grbavica napravljena tako kako jeste, bez ikakvog planiranja, par ovakvih objekata su jedina resenja za ogroman problem parkiranja u tom delu grada (kao i u ostalim beton-staza-asfalt delovima). Pa da i sve zelene povrsine pretvorite u parkinge, Novi Sad ih nema dovoljno.
Umesto da finansirate neke zavicajne dane, Cece i slicno, zasto ne ulozite nesto u sam grad i njegove stanovnike? Zato sto je ovo jednostavnije, a i vise moze da se strpa sebi u dzep (svasta i ja pitam).
Parkinga nedostaje svuda, to je činjenica, recimo u Maksima Gorkog, od Stražilovske do Stevana Musića, mogli bi i tu napraviti umesto one, nazovi zelene površine koja je sve samo nije zelena, trava tu nije nikla decenijama.
Ulične parkinge ne treba praviti u prometnim ulicama jer samo stvaraju gužvu u desnoj traci.
Takođe, ulaganje u saobraćajnice i parkinge samo indukuje još više automobila i veće gužve, a automobili zauzimaju i do 15 puta veću površinu od bicikala ili gradskog prevoza za prevoz istog broja ljudi. Zato je pametnije ulagati u te druge vidove prevoza, pa čak i u uvođenje tramvaja.
Parking mesto je dimenzija cca 5x2m, dakle, sustinski, nama treba jedan dan za jedno parking mesto, odnosno 10m2 :) Hehehehehe. Hoce li osvestavati i ovo?
sta beton city?, a kad oces da se parkiras pa nemas gde, onda si nervozan sto moras da se vrtis i gubis vreme trazeci parking mesto... lepo je videti kako se gradi ceo grad i uredjuje, sa sve teretanama na otvorenom na detelinari, sve pohvale za gradonacelnika...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Gradi se parking na Bulevaru cara Lazara
Novi Sad
•22.01.2015.
•16:57 > 18:46
Komentari 32
dule
Prijatelju, mene uopšte ne zanima kolike su vaše plate. Poenta parking servisa je obično u 2 stvari:
1) rešavanje problema parkinga
2) prihod grada
Što se tiče prve tačke može se zaključiti da je velika većina parking mesta postojala i pre vas, samo što ili nije bila obeležena ili je bilo zabranjeno parkiranje. Moja slobodna, na samo ličnom iskustvu zasnovana, procena je da je zaista kreiranih novih parking mesta manje od 3%. SVE OSTALO JE POSTOJALO I PRE VAS!!!
Što se tiče druge tačke tu nisam siguran, ali cenim da je bolje od prve tačke, tj. da uplaćujete više od 3% prihoda u gradki budžet, ali bi se iskreno začudio kad bi to bilo i 10%. U svakom slučaju tužno malo.
Rezime: mi plaćamo parking 40-50 dinara sat vremena da bi vi imali za plate i korupciju. Jel shvataš koliko je to besmisleno?
Djura
Pritom, ima parking tacno preko puta ove lokacije koji je uglavnom poluprazan.
мики
Цео нормалан свет форсира друге видове превоза ради смањења аутомобила који су највећи загађивачи, само се код нас тај вид превоза форсира.
Изем ти државу распалу! Ал тако је то кад државу и град воде Земе.
pola viagre
Milan108
Deki NS
s
Normalni parking je postojao, ali su onda zasadili drveće (nemam ništa protiv, čak šta više), ali su drvorede ogradili kockama od 1m kvadratnog i sa spoljne strane već postavljene zaštite stavili metalnu zaštitnu konstrukciju koja smanjuje prostor za parkiranje za još pola metra sa svake strane.
Dobijeno novo stanje jeste da su smanjili parking prostor za 40%, jer ništa nije radjeno planski, tj sadaili su gde procene a ne po planu da ostave mesta da se parkira jedan ili dva auta. Sada na jednom mestu mogu stati dva auta u parking prostor, u velikoj većini, može stati jedan auto na parking prostor gde ostaje još 1,5m praznog prostora koji je neiskorišćen. Opšta katastrofa!!!!
Treba pogledati kako je ovo građeno. Savetujem
Budućnost je u
moderni trendovi su smanjenje broja automobila.
http://www.fastcoexist.com/3040634/7-cities-that-are-starting-to-go-car-free#1
Parking servis
-
sa tri od cetiri strane grada je ravnica a udba rusi naseljeno mesto
cik rusite nesto na futogu i klisi
dule
Zar ovaj posao nije mogao da dobije JKP Put vec privatna firma PUT Invest.
Rekose pre koji msec da je novi direktor PUTa inace SNS odblokirao racun i isplatio zaostale plate!!!
Pitanje: Koliko plata duguje JKP Put radnicima i da li ima dugovanja prema poveriocima i koliko u odnosu na dolazak novog direktora iz SNSa???"
A koja je tačno korist za mene, građanina Novog Sada, da posao dobije JKP Put umesto PUT Investa? Ako ti je rezon da je JKP Put "moja firma" tj, u mom "vlasništvu" moram da ti odmah odgovoroim da se moje vlasništvo u toj firmi ogleda jedino u tome da im se od mog poreza isplaćuju subvencije.
ja
1967 godine u novom sadu bilo je 6 500 putnickih automobila, a 140 000 stanovnika....2006. godine bilo je 66 000 putnickih automobila, a 238 000 stanovnika...
sami racunajte al meni se cini da je broj automobila porastao 10 puta...
mogu zamisliti kakav je tek sada odnos...
ako neko ima podatak neka ga javno objavi...
Onan
samo nam još
bez obzira da li ste pešak, biciklista, motorista, vozač automobila ili korisnik GSP-a stavite prst na čelo i sami se zapitajte kakva je trenutna situacija u saobraćaju.
je l' gužva?
šta se dešava povećanjem broja ličnih automobila u gradu?
hoće biti veće gužve?
niko ne razmišlja unapred. sprovode se popularne mere za jeftine poene. 20-tak, 30-tak parking mesta toliko glasova kupuje i ništa više, a doprinosi povećanju gužvi u budućnosti.
potrebno je racionalno promišljeno planirati saobraćaj u bradovima i ulagati u infrastrukturu koja smanjuje gužve. ovde pre svega mislim na javni prevoz (unapređenje postojećeg i uvođenje novih linija i možda novog vida prevoza) i na biciklistički saobraćaj za koji NS ima više nego idealan geografski oblik.
mislite o tome.
misa avokado
muka
KRADjA
Rekose pre koji msec da je novi direktor PUTa inace SNS odblokirao racun i isplatio zaostale plate!!!
Pitanje: Koliko plata duguje JKP Put radnicima i da li ima dugovanja prema poveriocima i koliko u odnosu na dolazak novog direktora iz SNSa???
Wer
Prvo nek sruse pola kamenice i nelegalno izgradjene kuci bahatih novih stanara i starih!
Nek urbanizam natera grad da se siri a ne da gomila zgrade u uzem centru!
Ćevara
Osoba M
Posto je Grbavica napravljena tako kako jeste, bez ikakvog planiranja, par ovakvih objekata su jedina resenja za ogroman problem parkiranja u tom delu grada (kao i u ostalim beton-staza-asfalt delovima). Pa da i sve zelene povrsine pretvorite u parkinge, Novi Sad ih nema dovoljno.
Umesto da finansirate neke zavicajne dane, Cece i slicno, zasto ne ulozite nesto u sam grad i njegove stanovnike? Zato sto je ovo jednostavnije, a i vise moze da se strpa sebi u dzep (svasta i ja pitam).
Keith Flint
Nikola
Takođe, ulaganje u saobraćajnice i parkinge samo indukuje još više automobila i veće gužve, a automobili zauzimaju i do 15 puta veću površinu od bicikala ili gradskog prevoza za prevoz istog broja ljudi. Zato je pametnije ulagati u te druge vidove prevoza, pa čak i u uvođenje tramvaja.
Alex
ua uzas
goran@
haha
gogili
marko
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H